İxrac nəzarətinə düşən malların (işlərin, xidmətlərin, əqli fəaliyyətin nəticələrinin) ixracı, təkrar ixracı, idxalı, təkrar idxalı və tranzitinə icazənin verilməsi.
Zəruri olan sənədlərin siyahısı
- xüsusi icazə almaq üçün ərizə (sifariş);
- hüquqi şəxslər üçün – hüquqi şəxsin adı, hüquqi ünvanı və xüsusi icazənin
- alınması ilə həyata keçirilən xarici iqtisadi əməliyyatın növü;
- fiziki şəxslər üçün – adı, atasının adı, soyadı, şəxsiyyət vəsiqəsinə dair məlumatlar (seriya, nömrə, tarix və vəsiqəni verən təşkilatın adı və ünvanı), xüsusi icazənin alınması ilə həyata keçirilən xarici iqtisadi əməliyyatın növü;
- malalan (malgöndərən) və son istifadəçi haqqında məlumat;
- bağlanmış müqavilənin (kontraktın) surəti;
- ixrac edilən malın mənşə sertifikatının surəti;
- sifarişçilərin (ərizəçilərin) vergi orqanları tərəfindən uçota alınması haqqında şəhadətnamənin surəti;
- malın XİF MN (xarici iqtisadi fəaliyyətin mal nomenklaturu) kodu;
- invoysun surəti;
- CMR-in (yol qaiməsinin) surəti.
Dövlət rüsumunun məbləği
İcazənin verilməsi ödənişsizdir.
Müddət
7 iş günü
Bu xidmətlə bağlı fəaliyyət göstərən mərkəzlər
-
5 saylı Bakı "ASAN xidmət" mərkəzi
Azərbaycan Respublikası, Bakı şəhəri, Nizami rayonu, Heydər Əliyev prospekti 115, AZ1029