“ASAN Xidmət” mərkəzlərində silsilə təlimlər keçirilib
Azərbaycan Respublikası Prezidenti yanında Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyi və “ASAN xidmət” mərkəzlərində əməkdaşların davranış və biliklərinin təkmilləşdirilməsi Dövlət Agentliyinin qarşıya qoyduğu əsas hədəflərdən biridir. Bununla əlaqədar olaraq 2015-ci ilin birinci rübündə Bakı şəhərində yerləşən “ASAN xidmət” mərkəzlərində, həmçinin Gəncə və Sumqayıt “ASAN xidmət” mərkəzlərinin 400-dən artıq əməkdaşı üçün “İşgüzar etikanın vətəndaş məmnunluğunda rolu”, “Dinləmə və izah etmə bacarıqları” mövzularında silsilə təlimlər keçirilib. Təlimlərdə vətəndaşlara yüksək səviyyəli xidmətin göstərilməsi, onların xidmətlə bağlı ehtiyaclarının düzgün müəyyən edilməsi istiqamətində məlumat verilib.
Təlimlərdə iş prosesində real rast gəlinən kazuslar müzakirə edilmiş, səmərəli xidmətdə sosial həssaslığın və kütlə psixologiyasının rolu haqqında danışılmış, etikanın, işgüzar etiketin əsas elementləri, xidmət prosesində müasir işgüzar etiket və onun tendensiyaları, korporativ mədəniyyət kimi məsələlərə toxunulub.
Təlimlərdə xidmət mədəniyyətinin əsas təzahür formalarından biri olan dinləmə və izah etmə bacarıqları, onların növləri, hansı situasiyada hansı dinləmə növünün tətbiq edilməsi haqqında iştirakçılara geniş məlumat verilib. Dinləmənin formaları ilə bağlı vətəndaş-əməkdaş ünsiyyətinin canlandırılması üçün fərdi və komanda tapşırıqları keçirilib. Təlimlərdə həmçinin əməkdaşlar tərəfindən fərdi olaraq “uğurlu ASAN əməkdaşı formulları” hazırlanıb.