Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

2 saylı ASAN işə başlayır

Bakı şəhəri 2 saylı “ASAN xidmət” mərkəzi iyunun 5-dən fəaliyyətə başlayacaq. Mərkəzin xidmətlərindən Xətai, Nizami və Suraxanı rayonlarının əhalisi yararlanacaq.

2 saylı “ASAN xidmət” mərkəzi Xətai rayonu, Nobel prospekti 23 ünvanında (AMAY ticarət mərkəzinin binasında) yerləşir. Xatırladaq ki, prezident İlham Əliyevin iştirakı ilə mayın 24-ü 2 saylı “ASAN xidmət” mərkəzinin inzibati binasının açılış mərasimi olmuşdu. May ayı ərzində bu ikinci ASAN xidmət mərkəzinin açılışı idi. Bundan əvvəl mayın 3-də Sumqayıt regional “ASAN xidmət” mərkəzi açılmışdı.

Ümumilikdə hazırda Bakıda 2, Sumqayıtda 1 ASAN xidmət mərkəzi yaradılıb.

ASAN xidmət mərkəzinin fəaliyyətə başladığı 15 yanvar tarixdən bu günədək 100 mindən artıq vətəndaşa xidmət göstərilibd. İl ərzində Bakıda daha 2 mərkəzin, Gəncədə 1 regional mərkəzin yaradılması nəzərdə tutulub.

2 saylı “ASAN xidmət” mərkəzində dövlət orqanları tərəfindən aşağıdakı xidmətlər həyata keçiriləcək:

  1. doğumun qeydə alınması;
  2. ölümün qeydə alınması;
  3. nikahın qeydə alınması;
  4. nikahın pozulmasının qeydə alınması;
  5. övladlığa götürmənin qeydə alınması;
  6. atalığın müəyyən edilməsinin qeydə alınması;
  7. adın, ata adının və soyadın dəyişdirilməsinin qeydə alınması;
  8. vətəndaşlıq vəziyyəti aktlarının dövlət qeydiyyatı haqqında şəhadətnamələrin (təkrar şəhadətnamələrin) verilməsi;
  9. notariat fəaliyyəti- müxtəlif müqavilələrin, sənədlərin, imzaların, tərcümə materiallarının təsdiqi, vərəsəliyin açılması və.s.;
  10. şəxsiyyət vəsiqələrinin verilməsi və dəyişdirilməsi;
  11. ümumvətəndaş pasportlarının verilməsi və dəyişdirilməsi;
  12. sürücülük vəsiqələrinin dəyişdirilməsi;
  13. məhkumluq barədə arayışların verilməsi;
  14. yaşayış evləri (mənzilləri) üzərində mülkiyyət hüquqlarının dövlət qeydiyyatına alınması barədə çıxarışların (ilkin qeydiyyat istisna olmaqla) verilməsi;
  15. daşınmaz əmlakın təsvirinə, dövlət qeydiyyatına alınmış hüquqlara və onların məhdudlaşdırılmasına (yüklülüyünə) dair dövlət reyestrindən arayışların (forma № 1 arayışlarının) verilməsi;
  16. kommersiya hüquqi şəxslərin və vergi ödəyicilərinin qeydiyyatı;
  17. hüquqi və fiziki şəxslərə arxiv arayışlarının verilməsi;
  18. gömrük bəyannamələrinin, gömrük rəsmiləşdirilmələri üçün sənədlərin qəbulu;
  19. əcnəbilərə və vətəndaşlığı olmayan şəxslərə Azərbaycan Respublikasının ərazisində müvəqqəti və daimi yaşamaq üçün icazələrin, habelə haqqı ödənilən əmək fəaliyyətini həyata keçirmələri üçün fərdi icazələrin verilməsi;
  20. torpaq kadastrı məlumatları barədə arayışların verilməsi;
  21. əmək pensiyalarının təyin edilməsi;
  22. dövlət orqanlarının göstərdikləri bütün xidmətlər üzrə informasiya xidmətinin həyata keçirilməsi.

Mərkəzdə bundan əlavə aşağıdakı funksional yardımçı xidmətlər həyata keçiriləcək:

  1. bank xidmətləri:
  2. cari bank hesablarının açılması;
  3. valyuta mübadiləsi;
  4. “ASAN xidmət” mərkəzlərində göstərilən xidmətlərlə bağlı dövlət rüsumlarının və xidmət haqlarının qəbulu;
  5. inzibati xətalara dair cərimələrin qəbulu;
  6. sığorta xidmətləri:
  7. avtomobillərin sığortası;
  8. daşınmaz əmlakın sığortası;
  9. hüquqi yardım xidmətləri:
  10. hüquqi məsələlərə dair şifahi və yazılı məsləhətlər, izahatlar və arayışlar verilməsi;
  11. məhkəmələrə iddia ərizələrinin verilməsi ilə bağlı hüquqi yardım göstərilməsi;
  12. ərizələrin, şikayətlərin və hüquqi xarakterli sənədlərin tərtib edilməsi;
  13. vətəndaşların müraciəti əsasında digər növ hüquqi yardım göstərilməsi;
  14. bütün növ sənədlərin dövlət dilinə və ya dövlət dilindən digərinə tərcümə edilməsi ilə bağlı xidmətlər;
  15. tibb xidmətləri:
  16. tibbi arayışların verilməsi;
  17. ilkin tibbi yardım göstərilməsi;
  18. rəsmi internet informasiya ehtiyatı vasitəsi ilə göstərilən xidmətlər:
  19. real vaxt rejimində növbənin tutulması;
  20. vətəndaş müraciətlərinin real vaxt rejimində qəbulu və cavablandırılması;
  21. “Asan xidmət” mərkəzlərində göstərilən bütün xidmətlər üzrə vətəndaşların məlumatlandırılması;
  22. e-asan bölməsi vasitəsi ilə “Asan xidmət” mərkəzlərində göstərilən xidmətlərlə bağlı dövlət orqanlarına müraciətlərin qəbulunun və həmin müraciətlərin cavablandırılmasının elektron formada təşkili;
  23. mərkəzlərdə quraşdırılan xüsusi terminallar vasitəsi ilə göstərilən xidmətlər:
  24. mobil rabitə və internet xidmətlərinin ödənişi;
  25. kommunal xidmətlərin ödənişi;
  26. kredit və sığorta ödənişlərinin həyata keçirilməsi və.s

Mənbə: Azvision.AZ

 

A- A A+

Digər xəbərlər