Çağrı Mərkəzi əhalinin "ASAN xidmət" və “ASAN Kommunal” mərkəzlərində göstərilən xidmətlər barədə suallarının vaxt itirmədən, xidmət mərkəzlərinə getmədən, operativ şəkildə cavablandırılması, onların göstərilən xidmətlər barədə məlumatlandırılması və rastlaşdıqları hüquqpozmalar barədə müraciət etmələri məqsədilə yaradılmışdır.
Çağrı Mərkəzinin xidmətlərindən istifadə etmək üçün Respublikanın istənilən regionundan stasionar telefonlardan ödənişsiz, mobil operatorlardan isə ödənişli olaraq 108 nömrəsini yığa bilərsiniz.
Çağrı Mərkəzinin fəaliyyəti barədə irad və təkliflərinizi asan@asan.gov.az elektron poçt ünvanı, 108 Çağrı Mərkəzi, onlayn əlaqə, “ASAN xidmət” mərkəzinin rəsmi feysbuk, instaqram səhifələri, videoqəbul vasitəsi ilə bildirə bilərsiniz.
İş qrafiki
Çağrı Mərkəzi bazar ertəsi - cümə günləri saat 09:00-dan 18:00-dək canlı iş rejimində, bayram və istirahət günlərində isə 24 saat avtomatlaşdırılmış rejimdə səsli məlumatlandırma sistemi vasitəsilə xidmət göstərir.